štvrtok 29. júna 2017

Obývačka

Leto sme u nás vítali v Hampton štýle. Biela, modrá a prírodná spolu s prímorskými doplnkami navodzovali tú správnu letnú atmosféru. A keďže je leto už v plnom prúde, dnes prešla naša obývačka opäť do bielo-čierneho základu. Na zjemnenie zostala prírodná a zlatá farba v podobe prútených košov, svietnikov a drobných doplnkov.
Nový je koberec z H&M, ktorý mám v menšom prevedení v spálni už pár rokov a som s ním spokojná. Neviem ako dlho vydrží takýto krásny biely. Jednou z výhod je to, že ho môžem kedykoľvek oprať. Ďalšou výhodou je obojstranné použitie. Na druhej strane je čierny s bielym. Vlastne mám 2 v 1. 

Včera som sa v kvetinárstve nevedela rozhodnúť medzi bielymi ľaliami a obrou hortenziou, tak som kúpila oboje. Po dlhom čase som vytiahla ťažkú sklenenú vázu, ktorú mám snáď 20 rokov. Dostala som ju k narodeninám od našej tety Gitky a dnes som zistila aká je nadčasová. Je z hrubého skla s jemným brúsením troch diagonálnych čiar po obvode. Je nádherná.
Lysianthus je od piatku, ale na dlhých stopkách mu už ovísali hlavičky, tak som spravila radikálny rez. V malej vázičke to tak nie je vidieť.

 Prajem Vám ešte pekný zbytok večera.


Andrea

www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz

 


3 komentáre:

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...