štvrtok 11. februára 2016

More hyacintov

Keď sa ma manželov bratranec spýtal či nechcem hyacinty, vôbec som netušila čo prinesie. Veľkým a milým prekvapením pre mňa bolo, keď ma obdaroval nezvyčajným množstvom hyacintov a to v počte 35 kusov. 
Takže ich teraz doma vysádzam, kde sa dá. Už sa teším až všetky rozkvitnú. 
To bude krásy a hlavne vône.
Je ich tak veľa, že určite nimi poteším aj zopár ľudí naokolo.
Doma sú už odložené všetky zimné dekorácie a i v E-SHOPE pomaly pribúda jarný tovar.
Ďakujem Vám za návštevu.

Pekný deň
Andrea





www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz



16 komentárov:

  1. Miluju jarni kyticky, a to mnozstvi! Z vune se vam zatoci hlava:-). A co barvy? Ruzne? Bude to uzasne, ale uz ted - bez kvetu - delaji paradu. Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cibuľky sú tmavé, tak buď fialové alebo ružové. Andrea

      Odstrániť
  2. Andrejka,
    tolik hyacintů ?
    To bratranec vykradl zahradnictví ? ;-D
    Tak užívej jejich rozkvétání, dle květináčků vidím, že budeš mít doma samou růžovou romantiku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Cim sa bratranec zaobera, ze ma zrazu nazvys take mnozstvo hyacintov? Ja nikdy nemam stastie, ked ich maju v ponuke v Lidli, tam su za skvelých 80 centov. Ale verim, ze coskoro aj babky na trhu ich budu predavat, tak doma budeme mat aj my. Ja si zatial v tmavom priestore pestujem narcisy z cibuliek, co mi zostali z minulej velkej noci

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bratranec ich dostal od svojho kamaráta a takisto s nimi robil radosť naokolo. Andrea

      Odstrániť
  4. Andrejka, su nadherne.... Skoda ze sa nevyskytujem tam naokolo...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hotové hyacintové pole... Nádhera!
    Andrejko, užij si tu krásu a vůni!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Andrejko, to je nádhera a což teprve až rozkvetou! Máš milého bratrance...
    Pa Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Čo dodať? Máš veľmi dobrého bratranca!

    Silvia

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jeeej krásne...a ešte len budú keď rozkvitnú...tipujem že budú ružové :-) Pekný večer Andrejka! D.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak toto tu už zaváňa blížiacou sa jarou :) Koho by takáto nádielka nepotešila ...pa

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Z takéhoto darčeka by nejedna z nás skákala od radosti :) Si mi pripomenula, že by som si mala zabezpečiť domov nejakú tú cibuľku, vlaňajšie sú všetky vysadené v záhrade. Pri aktuálnom počasí už aj kukajú zo zeme. Pekný víkend prajem a ďakujem za milý komentárik :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Andrejko, teda to je krásný dárek! Mě by udělal obrovskou radost! A tedy ta vůně, z takového množství by se mi asi až hlava zatočila :-) Hezký zbytek dne! Radka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...