štvrtok 28. augusta 2014

Šalviový sirup

Šalviu som dostala na jar od susedky a krásne sa rozrástla. Konečne som si mohla i ja tento rok uvariť na zimu šalviový sirup na tie "mršky chrípkové" ako písala Martinka.
Jej recept mám odložený už od minulého roka. 
Z prvej dávky som už niečo rozdala a dnes som varila ďalšiu.
Ako používať šalviový sirup a na čo všetko je dobrý si môžete prečítať u Martinky TU a TU .
Vyšívanú mašličku s čiernymi jahôdkami som dostala od Marušky v balíku plnom darčekov už dávnejšie a je krásne dekoračná.
Malý "štamprdlíček" s čiernou spodnou nožičkou som zachránila z povaly starej pani učiteľky. 
Je iba jeden, ale nádherný.
Pekný deň
Andrea

7 komentárov:

  1. Andrejko...krásně jsi sirupkovala.
    Uvidíš sama, jak je medicínka dobrá.
    Pa pa Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To vypadá krásně! Musím taky zkusit, urodila se nám, určitě je výborný, krásný večer!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Právě včera jsem si říkala, že bych měla něco s tou přerostlou šalvějí vymyslet a hned parádní inspirace*** děkuji Tobě Andrejko i Martince, hned juknu na recepís .-) a opět nádherné fotografie.. a aranžmá.. nádhera!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrejko, šalvějový sirup a šalvěj vůbec je moc užitečná bylinka, taky ji mám na zahradě.
    Tvé sirupové fotky jsou nádherně naaranžované!
    Hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andrejko, moc pěkné fotečky - a že mi ta mašlička přišla povědomá, alespoň ji využiješ... Sirupek jsem také připravovala, tak nás chřipka nepřemůže! Hezké zářijové dny přeje Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadá parádně, krásné fotky! :))
    Šalvěje máme na zahradě pěkný keřík, tak nejspíš taky vyzkouším :)) Evi

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aj také jednoduché veci sa dajú prezentovať takto šikovne :)
    BlogByEmDe

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...