štvrtok 31. júla 2014

V námorníckom štýle

Námornícky štýl patrí k letu. 
Tí, ktorí ma sledujete aj na Pintereste ste si všimli, že mi pribudla nová nástenka. 
Je tam aj pár krásnych náramkov, ktoré ma uchvátili.
Jeden taký som sa pokúsila vyrobiť. Koncovky som kúpila v meste v galantérii a kombinačky som si požičala od manžela. Samozrejme to s nimi neišlo vôbec ľahko, ale na prvý pokus postačili. Koncovky sú postláčané trošku šikmo. Predsa len to chce správne náradie. 
Dnes som si kliešte objednala z internetu aj spolu z rôznymi ďalšími milými komponentami. 
Názvy niektorých sú pre mňa novinkou a vôbec neviem na čo sú. 
Uvidím...
Pekný deň
Andrea

13 komentárov:

  1. Andrejko, je nádherný .... ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je krása ....Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné! Námořnický uzel na ruku k létu prostě patří! A taky si vzpomínám, kdy mi kaplík a kalota přišly, jako výrazy z jiného vesmíru! :) Pěkný den! olív

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko ten sa ti ale podaril...pači sa mi, fakt v jednoduchosti je krása.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrea o nieco mohutnejsi uzol som ja niekde videla a aj urobila z tocenwj snury presne takej farby ako mas ty no moj naramok je nedokonceny pretoze v kamennom obchode som nenasla taku siroku koncovku ,je naozaj nadherny a ta jednochusť je jeho prednost.paE

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andrejko...NÁDHERA!
    Vždyť víš, že já NAUTIC STYL přímo miluji ☺
    Pa pa Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Slnko, more, maják to mi presne evokuje leto a sladkéničnerobenie. Inak správny uzol sa vždy hodí, hlavne keď vie pripomenúť, na čo nezabudnúť :)) kedysi mi to tak mama hovorievala, urob si uzol aby si nezabudla.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Me encanta el estilo marinero y los nudos náuticos, la pulsera es hermosa!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádhera Andrejko! Jak začne léto, chodím jako námořník :o)
    Náramku to sluší jak na tvé ručce, tak s majákem (taky ho mám :o))
    Hezkou sobotu, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Andrejko,
    moc se Ti povedl a určitě je to námořnický uzlík!!
    Moc hezký letní a jemný doplněk!!
    hezký víkend
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Andrejko, tento styl milují snad všichni ♥ Náramek je perfektní! Já si nedávno koupila podobný,ale . no.. koupila.. proto smekám, že si koupíš koncovky, komponenty.. a jdeš na to .-) a ten uzel je naprosto parádní a shodný s tím mým - koupeným .-) maják.. skvělá klasika... co nikdy neomrzí*** krásné dny☼

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...