pondelok 28. júla 2014

Černice

Soboty u maminy mám rada. I keď to tam už nevyzerá tak ako v mojom detstve, stále sa vraciam domov. Záhrada je už tiež celkom iná, ale staré stromy zostali. Černice sa k nám akosi pretiahli zo susedovej záhrady a zakorenili. 
Vďaka za to. 
Je ich dostatok na rôzne zdobenie koláčov a naviac tri farebné fázy dozrievania bobúľ v záplave zelených listov sú nádherné.
Hneď prvú úrodu mi mamina zbalila domov a už odpočívajú spolu s malinami v perinke... 
...alebo lepšie povedané v našom žalúdku.
 Pekný deň
Andrea

6 komentárov:

  1. Je krásné, když se i v dospělosti vracíme k rodičům:-)
    Ostružiny mám moc ráda. Předloni v Maďarsku mě překvapili, že používali ty nezralé i s listy jako podklad do ikeban. Vypadalo to hodně efektně.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejko čerstvé jsou nejlepší! U babičky na zahradě jich je spoustu, ale stále nezralé, pokaždé se na ně chodím koukat a nemohu se taky dočkat už ;-). krásný den!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc hezky si to napsala Andrejko, každá máme někde své dětství....
    I u nás už pomalu dozrávají...
    Krásný večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkná úroda .... u nás jsou teprv zelené:-))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andrejko!!
    Moc hezká slova!!
    Ostružiny jsou dobré.. mňam!! já mám šrámy ze včerejška- byla jsem na lesních!!! :))
    Krásný den
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...