sobota 11. januára 2014

Black & white

Pokračujem ďalším povianočným poukážkovým nákupom. Tentokrát v Ikey. 
Čierny poťah na sedačku Ektorp bol v akcii za tak úžasnú cenu, že sa nedalo odolať. 

Látky v Ikey som ešte nikdy nekupovala, ale táto s veľkou bielo-šedo-čiernou kockou mi udrela hneď do očí. Zapínanie na gombíky som tentokrát nahradila saténovými mašľami. 
Od minulého leta mám kúpenú bielu a čiernu čipku a v záložke inšpirácie odložených pár fotiek vankúšov ozdobených takouto čipkou, len som sa nevedela rozhodnúť. Po vzhliadnutí príspevku u Dagi s krásnymi vankúšmi som sa rozhodla inšpirovať sa orientálnym vankúšom PB Home.
Základ vankúša je zo starej bielej ľanovej plachty po babičke a samozrejme paspulka.
Pekný deň
Andrea

16 komentárov:

  1. Andrejko, nádhera ...překrásné polštářky .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejko, tak ty tedy jsou!!! ten kraječkový, do toho jsem se zamilovala, je kouzelný.
    jsi šikulka.
    pěkný zbytek víkendu papa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko, jsou nádherné, velký obdiv a krásný nápad. M

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow... Krasa Andrejko! Uplna kouzelnice :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Podotýkam, že v tvorení vankúšov nemáš konkurenciu .... dávam jednotku s hviezdičkou!

    S.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nádherné vankúše! a tie mašličky!!!nemám slov..krása!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To je veliká nádhera! Jsi strašně šikovná!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Andrejka a čo ten čierny poťah a šelmy? Naše čierne kabáty a iné oblečenie tejto farby musíme odkladať hneď do skrine :-) ono to akosi pri tom spolužití s mačkami bez chlpov nejde ... a na sedačke najradšej oddychujú :-)
    Kockovaný vankúšik je veľmi pekne oživený, J.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani, mačky v poslednom čase na sedačku vôbec nechodia.Majú momentálne obľúbené iné miesta. Na sedačku idú iba vtedy, keď som tam ja a uložia sa na mojich nohách. Takže momentálne mám o problém menej. Andrea

      Odstrániť
  9. Ahoj Andrejko, máš to nádherné! Táák načinčané, polštář jsi ušila boží!!a mašle je dobrý nápad, jsi šikovná:) Já bych nemohla mít tmavý potah, jak píše Jnka, náš Nikolas nejraděj leží na sedačce a to by bylo chlupů!!Měj se fajn, hezký večer!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Překrásné polštářky...Šárka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásné polštáře Andrejko! Všechno si skvěle sladila, nádherné fotky!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Andrejko, to je pecka! Úžasné polštáře, Tys je povýšila do přímo šlechtického stavu!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Andrejka, do čipkovaného som sa zamilovala....úžasná kombinácia a tvoje povianočné výpredaje chválim.."pani"- dobre si nakúpila. Košík z H&M mám tiež, v lete tvorí neodmysliteľnú súčasť môjho šatníka.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...