nedeľa 29. decembra 2013

Nútený oddych

Deň po sviatkoch ma prechladnutie donútilo dva dni ležať a odpočívať. Mne to celkom dobre nejde. Pila som hektolitre čaju a aby mi trochu viac chutil, aspoň som si ho pekne nazdobila. Jablkovo-škoricový voňal ako štrúdľa.
Včera som už nevedela vydržať, tak som za poobedie uplietla Soničke čiapku. Mala som už dávnejšie od kamarátky čierny kožušinový brmbolec, ktorý mi kúpila v Maďarsku.
I keď je už po Vianociach, nestihla som Vám ukázať stromček v kvetináči, ktorý majú vo svojej obývačke dcéra s priateľom.
Pekný deň
Andrea

18 komentárov:

  1. Andrejka prajem skore uzdavenie snad Ti je uz lepsie :) Ciapka je super, opat sikovne rucicky. Stromcek je tiez krasny :) Mira...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejka, skoré vyliečenie, vidím, že ani teraz nezaháľaš ... čiapka sa mi páči :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko přeji ať bacili co nejdřív porazíš. Čepička je luxusní. Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super, ako sa dá zo všedných vecí spraviť niečo výnimočné ..
    na dcérin stromček som sa tešila .. mám rovnaké gule, len sa nám väčší strom nepodarilo zohnať.
    rýchlo sa uzdrav .. Vicky

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andrejko,
    Ty tedy krásně marodíš!!!
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jéééé, Andrejko,
    tak doufám, že už je ti lépe, abys byla do nového roku fit.
    Budu ti držet pěstičky, aby bacily utekly.
    Pa pa Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Brzké uzdravení Andrejko, čepice se ti povedla, taková je přesně podle mého gusta, černá s bambulí, hmmm závidím Soničce.Krásný nový rok-hlavně zdraví:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kulíšek s bambulou je krásný, taky uvažuju, že dceři takový upletu nebo uháčkuju :o) stromek je krásný, moc pěkně ustrojený, nepřeplácaný, moc se mi líbí! Krásný večer, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Andrejka, tak dúfam, že si už zdravá , som tiež oddychovala hlavne od šitia.
    Čajík krásne nadekorovaný ! čiapka - waw, aj ja chcem!
    Stromček tip-top a cicuš hlavný rodinný kontrolór musí asi preveriť jeho kvalitu :))))))))))))))))))))))))ň
    Krásne dni,
    e.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak snad ti je uz lepsie.... Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jéjda,Andrejko ... brzké uzdravení,čapka je parádní:-)
    Do nového roku přeji zdravíčko a spoustu hezkých dní ,Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Andrejko, kulíšek je opravdu parádní!
    Doufám, že ti je líp!
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  13. For you also the best wishes and happinez for 2014....greetz Marjon

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mila Andrejka, tiež patrím do skupiny, ktorá keď ochorie,tak nevydrží ležať v posteli. Ja vtedy chytám háčkovku a prepletám a prepletám,... Chcela by som sa opýtať na ten stromček v kvetináči, mate ho už dlhšie? Ako sa mu potom darí vonku? Rozmýšľam tiež nad takouto možnosťou. Želám vám príjemný dník a veľa tvorivosti:-) Gabika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gabika, ďakujem za návštevu na blogu a za milý komentár.Stromček v kvetináči máme prvýkrát, takže sa neviem podeliť s Tebou zo skúsenosťami. Bolo mi povedané, že ho treba dávať dovnútra i von postupne a presúvať ho z miestností s rôznymi teplotami. Na jar ho môžem vysadiť buď von, alebo do väčšieho kvetináča a nechať opäť k budúcemu roku. V kvetináči vraj veľmi nevyrastie. Tak uvidím ako to dopadne. Andrea

      Odstrániť
  15. Andrejko, krása veliká .... nádherné fotky i čepice .... držím palečky, ať jsi zase brzy fit a přeji ti krásný nový rok !!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  16. I wish you a speedy recovery, and that 2014 is full of joy for you!!
    Hugs Vicky

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...