utorok 3. decembra 2013

Krb vianočne

Včera večer dostal konečný vianočný šat aj náš krb. S pár zmenami je podobný ako minulý rok. Stromčeky od Ilonky z minuloročnej vianočnej výmeny majú svoje stále miesto. Z minulého roka pribudol prestriekaný svietiaci kostolík pod poklopom a biely plechový kornút. 
Nový je nádherný koník "ťahajúci" sánky. Všetko kúpené v úžasnom obchodíku u Marcelky v našej dedine. Sánky prešli povrchovou úpravou zo zlatej na bielu. No a nakoniec veľký veniec nad krbom. Základ je kúpený a pôvodne som ho chcela dekorovať do biela. Ale nakoniec som sa inšpirovala na nádhernom blogu Dreamy Whites a veniec zostal čisto prírodný s bielou mašľou. Myslím si, že som spravila dobre.
Ešte pred svätým Mikulášom pribudnú mikulášske čižmy, ktoré som šila minulý rok.
Ďakujem Vám za návštevu a všetky krásne komentáre k mojim príspevkom.
Andrea

24 komentárov:

  1. Andrejko maš to božské :-) Ja som si celý doterajší čas robila výzdobu na vianoce skoro tesne pred vianocami, ale väčšina z vas tu ma už tak nádherne nazdobené že ma to začalo lákať... Pozdravujem a už sa teším na tvoje ďalšie nápady a inšpirácie, maš ich veľa a krásne. Jooo a som si všimla že si vyhrala Giveway u Dagi, tak GRATULUJEM.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Až sa mi zazdalo, že už sú Vianoce ! Ani by sa mi z takto vyzdobenej obývačky nechcelo odísť do roboty ... no darmo ihličie má čarovnú moc, celé krásne, J.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teda to je nádhera. Úplně jako z časopisu. Já asi budu muset na všechny ty krásné blogy přestat chodit koukat, abych neměla depresy z toho, že mám polovinu místností přikrytou folií a připravenou na malování a všude plno věcí v krabicích a všude kam se vešly. :-( Snad to do vánoc stihneme.
    Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty stormečky jsou super, ještě jsem takové neviděla. A.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už len stromček a môžu prísť Vianoce :). Z venca mi spadla sánka, presne takýto typ venca sa mi strašne veľmi moc páčia. Úplne jednoducho uviazaný, s trochou ozdob, tá mašla tam bohato stačí, jednoduché a krásne zároveň. Ku krbu dokonale ladí a koník je tiež super, moje baby by ti ho hneď zabavili :) Mne dnes dorazil balíček z BR, tak už aj u nás sa to začína podobať na sviatky. Pá. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Konečne si dočkala Reni, už sa teším na fotky. Andrea

      Odstrániť
  6. Nádhera! Opravdu jak z casopisu. Krasne bydleni mate .

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ...pani aranžérka , asi si Vás objednám ku nám domov:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak ty si už plne pripravená na Vianoce:) Dekorácie máš jednoduché a krásne. Celkový dojem je absolútne dokonalý!!!!
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To je veliká paráda,inspiruji se tu :-). Šárka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Andrejko,
    moc děkujem za upřímné přání :-)
    Blogy ani zdobení zatím s malým nestíhám :-o
    Ale moc jsi mě potěšila, že i letos ti tvůj domov zdobí mé mechové stromečky :-)
    Sama je mám také a ještě se mi neokoukaly a návštěvy je tu obdivují.
    Krásný adventní čas !
    pa Ilona a Šimonek

    OdpovedaťOdstrániť
  11. No paráda ... cítiť z tvojich fotiek "čaro" Vianoc :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Andrej já nemám slov, jsi královna vánočních dekorací!!! Jednoduché a přírodní dekorace společně s bílou jsu stejně nej, však víš ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nádhera Andrejko! Jemné, kouzelné! Kochám se!
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Andrejko, u Vás je nádherně adventně ... Věnec je kouzelný a bílé dekorace ... úúúžasné! Krásný čas přeji, Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ten koník je nádherný ... ja mám čierno-červeného v modernejšom duchu ...

    S.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ta kombinace bílé a zelené je prostě jedinečná... moc se Ti ta výzdoba povedla, krb je vyloženě fešák!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...