utorok 10. decembra 2013

Cezmína

Cezmína patrí k Vianociam. Vidieť ju na pohľadniciach, obrázkoch, látkach a na stužkách.
Včera večer som našla v skrini ešte kúsok bieleho obyčajného flisu a tak som ušila srdiečka. Na lístky som použila kúsky zeleného filcu, ktorý mi zostal z kvetinkovej výmeny a na červené bobuľky som rozobrala dcérinu gumičku do vlasov. Snáď jej nebude chýbať...
 Z predminulého roka mám zrenovovaný starý rám po babičke, natretý na zeleno a i v ňom to srdiečku spolu s cezmínovou mašľou pekne pristane.
Pekný deň
Andrea

14 komentárov:

  1. Moja obľúbená farba. Ach ako dobre to vyzerá.Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veruže mu to pristane v tom rámiku ! Aká pekná farebná zmena u teba Andrejka :-)
    J.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Opravdu mila dekorace, Andrejka. Ta cervena se zelenou maji neco do sebe. Krasne aranzma jako vzdy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je ovšem úža srdíčko! Cesmínka je moc povedená!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Čo už zase napísať? Perfektné!!!!!
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Andrejko, to je kráááása .... nádherné srdíčko .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Andrejko, tahle kombinace barev k vánocům patří, u Tebe mě docela překvapuje, ale krásně se Ti to povedlo, hezký večer,
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jednoduché,krásné a v rámečku udělá tolik parády :-) Andrea jsi talent. pa Šárka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Andy, to srdiečko je krásne a z celého srdca Ti ho závidím ... dekor cezmíny hrá u mňa na Vianoce prvé husle.

    S.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Kouzelné, Andrejko! Velmi elegantní dekorace!
    Přeji pohodový den, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Andrejko, srdíčka jsou moc povedená a v rámu s mašlí - super! Moc zdravím, Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Som milo prekvapená farebným ladením, k bielo-čierno-šedým tónom je zeleno-červená kombinácia príjemným osviežením.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...