nedeľa 1. júla 2012

Burza starožitností

Burzu starožitností na Červenom Kameni vnímam ako 2 v 1. Hrad a jeho okolie sa nachádzajú v krásnom prostredí Malých Karpát, a keď sa v záhradách pod hradom rozložia predávajúci so svojimi drobnosťami, čo viac si môžem priať.

Solničku mám už dávnejšie a včera som si do série dokúpila ďalšie malé dózičky. Jedna na vegetu a druhá na špáradlá.
 
Tento džbán som "samozrejme" potrebovala ako soľ. Doma mám len dvojlitrový a niekedy je to veľa bazovej limonády naraz. A džbán mi svojim vzhľadom pripadá ako do súpravy s mojimi novými dózičkami. Má krásny tvar.
Ďalším kúskom, ktorý pribudol do našej domácnosti je toto sitko na varenie sypaného bylinkového čaju v tvare lyžičky.



Tieto hodinky samozrejme nie sú starožitnosť, ale nám sa veľmi páčia. S dcérou máme každá svoje a tieto boli cieleným nákupom pre moju sestru a dcérinu kamarátku.



Dnešný príspevok bol trošku dlhší, takže ak ste vydržali až do konca, veľmi pekne ďakujem za trpezlivosť. Ďakujem Vám aj za všetky milé komentáre k predchádzajúcim príspevkom.

Pekný deň
Andrea

10 komentárov:

  1. Ahojky Andrejko,

    máš úžasné kousky. Já blešáky miluji a začínám být na nich závislá. Džbánek také scháním, ale nějak nemám štěstí, Tvůj je parádní.

    Moc chválím i ratanové křeslo.

    Krásný den. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejko tak hodinky mě totálně dostaly!!!!A závidím takové akcičky u nás nic není:-(...Já mám džbánek z Ikey včera jsem udělala fotky k dnešnímu chystanému příspěvku juj no to ti holka musím poslat na maijlík to se budeš smát...Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko...opravdu parásně jsi pokoupila. Ale ty hodinky....NÁDHERA !!!!!!! měj krásnou neděli, pa Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádhera Andrejka, ja som bola na Červenom kameni prvý krát pred dvomi týždňami, na firemnej akcii, a bolo tam ozaj nádherne...nemám žial také krásne fotky ako ty, pri mojich dvoch šuhajoch som si akosi pozabudla urobiť také pekné fotky z diaľky ako máš ty....keby sme to mali bližšie....ale určite tam ešte niekedy zavítame.....a taká burzička, to by bolo tiež niečo....to tam býva pravidelne? Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. AHOJ ANDREJKA NA HODINKY SO FANTASTICKY MUJ MANZEL JE VELKE FANATIK NA HODINY MAME TADY TAKY DOST A CELY FOTKY SO SUPR HEZKY TEBE ZDRAVIM KARIN

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Andrejko, krásně jsi nakoupila ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Andrejko, jedna věcička hezčí než druhá. Já jsem na bleším trhu ještě nikdy nebyla a tak závidím...
    Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Aďka, znovu si nakúpila samé krásne veci. Citronáde to v džbáne veľmi svedčí a najviac ma zaujala sitko lyžička na lúhovanie čaju. Tak to je úlovok par exelance. Ak sa raz víkend nebude chalupársky, tak zaskočím na burzu aj ja. Keď aj nič nekúpim, tak aspoň pre ten zážitok. Pekný deň ti prajem. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj Andrea, džbánik je krásny, aj ostatné vecičky... Ja som tiež pravidelný návštevník červenokamenskej burzy (niekde sa tam míňame...:-)))), aj z tejto som si niečo doniesla, ale asi sa musím poriadnejšie prizerať, aby som aj ja niekedy nabudúce objavila nejaký pekný džbán... Veru by sa na leto hodil... bazová "malinovka" sa pije aj u nás...:-))) Tiež už dlhšie zháňam pekné "čajítko", ale zatiaľ sa mi tam ani jedno nepáčilo...Aj hodinky sú veľmi pekné (tiež som asi slabo pozerala, nikde som tam nič podobné nevidela...) aj keď nie sú starožitné... Ale aj keby zrovna človek nič nekúpil, burza je skvelá príležitosť ako si vychutnať pekné prostredie okolia aj samotného hradu...Už a teším na tú budúcu!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Andrejko,
    téda to je zase pokladů, dózičky, džbán, sítko a ty hodinky ach, burza se opravdu vydařila :-)
    Krásné letní dny !

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...