pondelok 12. marca 2012

Na sviečky...

Keďže sviečky sú u nás dosť frekventovaný tovar a mám ich hodené len tak v skrini, tak som si podľa vzoru Janky a Renatky vyrobila debničku na sviečky. Ja som však nemala po ruke peknú drevenú krabicu, tak som si pomohla s debničkou od mandariniek, ktoré predávajú v Lidli.
Keď som hľadala na povale u maminy starú knihu na dekoráciu v predošlom príspevku, našla som tam aj túto starú fotografiu z roku 1925. Je dosť zničená, ale to mi nevadí. Sú na nej môj pradedko a moja prababka (vľavo). A ten krásne vyšívaný obrúsok na stolíku vyšívala ich dcéra - moja babka.


Pekný deň
Andrea

16 komentárov:

  1. Andrejka moc pěkná bedýnka,hned jsem si říkala,že už jsem jí někde viděla,také se do ní musím pustit,neboť mě se svíčky také jen tak povalují kdesi:-)Krásné aranžmá!Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moc pekny ulozny priestor na sviecky...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko, bedýnka se ti povedla, je to krásný a praktický doplněk. Hezký zbytek dne, Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A z jen uklizených svíček je rázem nádherná dekorace. Moc povedené.
    Hezký zbytek dne
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Perfektné! Akurát som dnes pri čistení zemiakov (debničku používam na zemiaky), čo by sa z nej dalo "vyčarovať" :D
    Andrejka , inšpiruješ ma:)
    Staré fotografie majú svoje čaro, aj ja ich mám peknú kôpku. Rada si ich pozerám a spomínam na starých rodičov ...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ... rozmýšľala ... (keď rýchlo píšem, strácajú sa mi slová :D )

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Beautiful pictures from your cosy home....greetings Marjon

    OdpovedaťOdstrániť
  8. no a já taky takovou bedýnku......a pořád nevím co s níííí původně jsem tam chtěla udělat nějakou dekoraci na velikonoce hmmm

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc hezké, Andrejko, krásné fotky s krásnými věcičkami.
    Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásné a milé zákoutí ... bedýnka je výborný nápad!
    Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nádherný koutek, krásné svíčky. Mám ráda staré fotografie.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Andreo,
    koukám, že před tvýma rukama nic neobstojí , zrenovuješ kde co ;-)
    Krásná a praktická dekorace !

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Bedna od mandarinek a tolik krásy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Andreo, krasny napad z bedynkou a fotka je hotovy poklad. Mej slunickovy den, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Adka, vy mate carovnu povalu. Take poklady co tam vzdy najdes, fotka je fakt krasny kusok. A bednicku si si krasne zrenovovala. Pekny den ti prajem, Renata

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...